marți, 17 martie 2009

Experiment : Indicele S&P/Case-Shiller Composite 10 vs Bucuresti

De curiozitate am suprapus indicele preturilor imobiliare din cele mai mari 10 orase americane realizat de Standard&Poor's (S&P/Case-Shiller Composite 10) cu statistica calculata de mine pentru apartamentele de 2 camere pentru perioada 1996-2007. Pe grafic am considerat nivelul preturilor din ianuarie 2000 ca fiind 100%.



Mareata bula imobiliara americana devine aproape plata in comparatie cu "fascinanta" (dar nu eterna) bula mioritica.

3 comentarii:

  1. Excelente analize si grefice - de mult intru si urmaresc munca facuta de tine - cred ca acum a venit momentul sa primesti si o apreciare in scris!

    felicitari

    RăspundețiȘtergere
  2. Exact la acest lucru ma gandeam si eu cand am citit postul de azi.

    R, ca sa facem un spirit de gluma, esti singurul creatorul singurlui site pe care ma simt tentat sa dau click pe un mesaj publicitar, ca un mic si glumet mod de a iti multumi pentru munca depusa:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Va multumesc tuturor pentru incurajari :) Nu m-am culcat pe-o ureche si am terminat graficul balonului bucurestean ;)

    RăspundețiȘtergere